وقت سفارت کانادا در استانبول و آنکارا

ثبت نام ویزای کانادا در آنکارا / استانبول و هزینه های مربوط به آن:

کارگزار سفارت کانادا در ترکیه شرکت Vfs Global میباشد.لازم است بدانید از نظر بهتر ویزا دادن هیچ فرقی بین درخواست های آنکارا و استانبول نیست.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست وقت سفارت کانادا :

کارگزار سفارت کانادا در ترکیه شرکت VAC میباشد . لازم است بدانید از نظر بهتر ویزا دادن هیچ فرقی بین درخواست های آنکارا و استانبول نیست، زیرا تنها یک کنسولگری در مورد درخواست ها تصمیم گیری میکند.

هیچ فرقی بین درخواست روادید کانادا از آآنکارا و استانبول وجود ندارد ولی بدلیل نبود پرواز روزانه برای آنکارا، متقاضیان حداقل ۲ شب و ۳ روز باید در آنکارا اقامت داشته باشند در صورتی که انجام کارهای درخواست روادید شما حداکثر یک ساعته تمام می شود.

لازم به ذکر است که پرواز تهران به استانبول و استانبول به تهران در یک روز وجود دارد و متقاضیان صبح وارد استانبول می شوند و همان شب می توانند به ایران بازگردند.پس انتخاب استانبول گزینۀ هوشمندانه تری نسبت به آنکاراست.

ثبت نام ویزا از طریق کارگزاری سفارت کانادا (VAC) انجام می شود و متقاضیان پس از ثبت نام، بین روزهای دوشنبه تا جمعه بین ساعات ۸:۳۰ تا ۱۶:۳۰ با مدارک کامل خود به آدرسهای زیر مراجعه کنند.

نکته : کودکان زیر ۱۴ سال و افراد بالای ۸۰ سال نیازی انجام انگشت نگاری ندارند و مدارکشان را شخص دیگری هم میتواند به کارگزاری سفارت (VAC) تحویل دهد و این افراد نیازی به پرداخت هزینۀ انگشت نگاری ( ۸۵ دلار ) ندارند.

آدرس سفارت کانادا ( VAC ) در آنکارا :

Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 Çankaya / Ankara, Turkey

آدرس سفارت کانادا ( VAC ) در استانبول :

Cumhuriyet Caddesi Kök Apt. No:193 Sisli /, Istanbul, Turkey

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت وقت سفارت کـــانادا در استانبول و آنکارا، با کارشناســان ما در “آریا ســــفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: 66551761 66533254 66533072 66531091 (021)